طراحی آشپزخانه, طراحی هتل و رستوران

طراحی آشپزخانه رستوران ،جلوه ای کامل از طراحی به سبک روستیک

طراحی آشپزخانه ای با الگو برداری از جنگل طبیعی

طراحی آشپزخانه رستوران در هرفورد بریتانیا در طرح های مختلف و تلفیقی از سبک روستیک درسال گذشته افتتاح شد. این رستوران بعد از طراحی داخلی دارای یک طرح ساده و دوست داشتنی است و به منظور تکمیل سادگی کار طرح های آبرنگ روی گچ را می توان حس کرد.

در ادامه لطفا با مهرازک همراه شوید تا با هم به بررسی طراحی آشپزخانه رستوران پرداخته و با جزییات طرح را از زبان تهیه کنندگان این مجموعه به همراه 8 عکس ویترین فصل بهار و تابستان آشنا می شویم.

لینک اینستاگرام: مهرازک

طراحی آشپزخانه

طراحی آشپزخانه

استفاده از پنجره های بزرگ در طراحی آشپزخانه رستوران

برای بازترنمایش دادن فضای داخلی و استفاده هر چه بیشتر از نور در این فضا ازپنجره های بزرگ بهره برده وبه موازات پنجره ها نیمکت ها تکرار شده تا در طول روزاجازه ورود بیشتر روشنایی روز در داخل فضا را میسر کند .

طراحی آشپزخانه کوچک

طراحی آشپزخانه کوچک

طراحی آشپزخانه رستوران

بیشتر اوقات شاهد آنیم که طراحی آشپزخانه رستوران کمتر مورد توجه عموم مردم در سطح جهان قرار می گیرد. این قضیه در کشور ما در سالهای اخیر به نسبت گذشته کمتر شده و به دلیل بالا بودن هزینه تهیه یک وعده غذای گرم با کیفیت طراحی داخلی این سبک رستوران ها رو به گسترش است. تفکیک صحیح یک آشپزخانه از سالن غذاخوری و از همه مهمتر ایجاد ازتباط مناسب و دسترسی ها در قسمت ورودی آشپزخانه از مهمترین نکته های طراحی یک کیترینگ به حساب می آید.

طراحی آشپزخانه رستوران

طراحی آشپزخانه رستوران

و در پایان …

لطفا با ارائه نظر خود درباره مطلب نکات مهم در طراحی طراحی آشپزخانه رستوران ما را در بهبود و بالا بردن عملکردمان یاری فرمایید .

این مهم است که با طراحی داخلی محل کار شما با فن آوری های نو و به خوبی و با همکاری متخصصان توسعه داده شود . مهرازک می تواند به شما کمک کند تا با طراحی مناسب و بهینه یک محل کار ایده آل ایجاد کنید و به خواسته ها و استاندارهای لازم در طراحی داخلی را به دست بیاورید. با ما تماس بگیرید.

منبع این مقاله: retaildesignblog

عکس طراحی آشپزخانه

عکس طراحی آشپزخانه

نمونه تصویری از طراحی آشپزخانه

نمونه تصویری از طراحی آشپزخانه

دیزاین آشپزخانه

دیزاین آشپزخانه

آشپزخانه جنگل طبیعی

آشپزخانه جنگل طبیعی

طراحی آشپزخانه ای با الگو برداری از جنگل طبیعی

طراحی آشپزخانه ای با الگو برداری از جنگل طبیعی

طراحی آشپزخانه ای با الگو برداری از جنگل طبیعی

دیزاین داخلی آشپزخانه

 

author-avatar

درباره حامد بهرامی

حامد بهرامی هستم در مقطع کارشناسی ارشد معماری فارغ التحصیل شدم و از سال 2009 وارد کسب و کار طراحی داخلی و دکوراسیون شدم. در حوزه‌های مختلفی مثل طراحی داخلی محل کار (دفتر کار و فروشگاه)، طراحی نما، فروشگاه ملزومات دکوری، ساخت و اجرا، مقاله نویسی و ... فعالیت حرفه ای و نیمه حرفه ای داشتم. از سال 2011 تا به امروز به شکل تخصصی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون محل کار فعالیت می‌کنم. در این وبگاه در اوایل 2017 بنا شده و هدفم ارائه اطلاعات مقاله های روز و ناب در زمینه طراحی داخلی دفتر کار و فضاهای تجاری است. این فضا میتونه بستر مناسبی باشه تا تجربه ها و آموخته های خودم رو با تمامی علاقمندان به مباحث طراحی فضای کار به اشتراک بزارم .اگر شما نکته‌ای، نظری یا انتقاد سازنده‌ای در این خصوص داشته باشید با کمال میل استقبال می پذیرم، چون راز پیشرفت در هر کاری رو یادگیری و یاددادن میدونم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *