بازسازی فروشگاه لوازم آرایشی پیش از بازسازی به ارائه محصولاتی از مارک های معتبر آرایشی و مراقبت از پوست در این منطقه معروف بود تبدیل به فضایی منحصر به فرد شد. فضای داخلی این فروشگاه به مساحت حدود ۱۵۰ متر مربع بوده و با ترکیبی از رنگ های سفید و صورتی اسطوخودوس که سال ها مورد استفاده قرار گرفته بود به چشم می خورد.
بازسازی فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی با طراحی گرمتر
فروشگاه پس از بازسازی با طراحی گرمتر ایجاد شده و در این فضا برای پایین آوردن هزینه های ساخت و اجرا از تخته های سه لا در غالب فضای داخلی استفاده شده است. یکی از جنبه های متعدد طراحی داخلی فروشگاه لوازم آرایشی به چالش کشیدن استفاده از تخته های سه لا در کنار رنگ گرم ملایم فضای داخلی را تبدیل به یک محل کار لاکچری کرده است. استفاده از این روند پس از بازسازی فروشگاه لوازم آرایشی کمک کرده است تا یک فضای سفارشی در کنار تنوع بصری بسیار زیبا به فضا بخشیده است.
تقسیم فضای داخلی به چند بخش
فضای داخلی پس از بازسازی فروشگاه لوازم آرایشیبه سه بخش اصلی تقسیم می شود.
بخش اول به فضای عمومی مشتریها اختصاص دارد که درسمت چپ فضای داخل فروشگاه قرار دارد. در این فضا از متریالی هایی نظیر تخته صلاح به عنوان متریال پایه در کنار بهره گیری از قفسه های محصولات به طور باشگاه نمایش داده می شود. فضا به سادگی با مشتریها ارتباط برقرار میکند و مشتری ها به تمامی کارها دسترسی داشته و می توانند با جزئیات آنها و برند آن ها آشنا شوند.
بخش دوم فضای داخلی فروشگاه شامل چند جزیره ساخته شده چوبی مثلثی فروشگاه جایی که کارکنان محصولات خاص و یا به عبارتی بهترین های فروشگاه را به مشتری ها معرفی می کند در این فضا که محل ارتباط فروشندگان با مشتریان به ارائه توضیح درباره محصولات پرداخته و نحوه استفاده از آنها را مشتری ها در میان می گذارند.
طراحی فضای آموزشی در فروشگاه
بخش سوم در پس از بازسازی فروشگاه لوازم آرایشی در سمت راست قرار دارد که برای ارائه خدماتی از قبیل آموزش استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی پیش بینی شده است. است در این فضا از یک پیشخوان چوبی از زاویه دار استفاده شده است و فروشگاه در زیر در آن قرار دارد. یکی از نکات جالب در طراحی داخلی فضای داخلی فروشگاه بهره گیری از حداقل لوازم تزیینی و یا به عبارتی طراحی داخلی به سبک مینیمالیسم می باشد.
استفاده از رنگ صورتی و نارنجی در قسمت بخش آموزشی و یا فضای درمانی در پشت فروشگاه برای مشتری ها جلب توجه می کند. در این فضا مشتری ها می توانند نقاشی دیواری انجام شده را ببیند که جلوی متفاوتی از این فضای فروشگاهی را به تصویر می کشد. در این فضا به فعالیت هایی نظیر درمان بیماری های مربوط به صورت در کنار میکروبلیدینگ باشد اختصاص داشته و در کنار آن ها میکروبلیدینگ نیز انجام می گردد. برای تکمیل طرح در این فضا از موج های راحتی در کنار کمد های برای پشتیبانی غذا مشاهده میشود.
منبع این مطلب: dezeen