فروشگاه لوازم ورزشی

بازسازی فروشگاه پوشاک ورزشی به سبک مینیمالیسم

بازسازی فروشگاه پوشاک ورزشی

بازسازی فروشگاه پوشاک ورزشی برای این مجموعه به‌همراه یک‌سری مبلمان و ملزومات دکوری که خاص این فضا می‌باشند در دستور‌کار این مجموعه قرارگرفت. این روند بازسازی مغازه به سبک طراحی داخلی مینیمالیستی و با‌هدف انعکاسی از جامعه شناسی شهر توکیو توسط معماران پروژه انجام شده است. طراحی داخلی فروشگاه پوشاک ورزشی برند آدیداس به‌عنوان یک سبک طراحی جدید و بیان‌کننده مفهومی نو در صنعت پوشاک ورزشی این برند در کشور ژاپن است.

در ادامه لطفا با مهرازک همراه شوید تا با هم به بررسی بازسازی فروشگاه پوشاک ورزشی پرداخته و با جزییات طرح را از زبان تهیه کنندگان این مجموعه به همراه 7 عکس مغازه لباس ورزشی آشنا می شویم.

بازسازی فروشگاه پوشاک ورزشی

بازسازی فروشگاه پوشاک ورزشی

بازسازی فروشگاه پوشاک ورزشی با استفاده از فرهنگ و صنعت ژاپن

روند طراحی و بازسازی فروشگاه پوشاک ورزشی با استفاده از تاریخ و فرهنگ منحصر‌به‌فرد این شهر شروع و در مدت زمان کوتاه ساخته شده است. نیمکت‌های مورد استفاده از بلوک‌های آسفالت را معمار پروژه به‌مدیران این فروشگاه پیشنهاد دادند. این روند طراحی با‌توجه به گفته‌ها و مشاوره‌های دقیق نمادی از زندگی شهری و مینیمالیستی شهر توکیو است.

با جا‌به‌جایی و قراردادن برخی از این بلوک‌های که سبک هستند بر‌روی کف طراحی داخل فضا با‌ترکیبی از متریال‌های داخلی و خارجی ایفای نقش می‌کند. طراح دکوراسیون فروشگاه بر این باور است که کفش‌ها را به‌گونه‌ای نمایش دهد که این کالا با فضا و موقعیتی که همیشه در ارتباط است با طراحی ‌داخلی فروشگاه هماهنگ شود. دلیل این تفکر وجود آسفالت است که نقش حیاتی در زندگی شهری توکیو بازی می‌کند.

بازسازی مغازه به سبک طراحی داخلی مینیمالیستی

بازسازی مغازه به سبک طراحی داخلی مینیمالیستی

طراحی داخلی فروشگاه و نمادی از صنعت

بسیاری از مردم شهر توکیو در مقایسه با دیگر شهرهای جهان وقت خود را بر روی این آسفالت‌ها سپری می‌کنند. مثلا هنگامی که می‌خواهند گیاهان را پرورش دهند یا برخی وسایل زندگی مبلمان خود را در خیابان نگه می‌دارند. در واقع می‌توان گفت که آسفالت گسترش یک اتاق نشیمن است. برای مردم ژاپن به‌عبارتی می‌توان گفت یک فضایی برای استراحت و تعامل با دیگران سطح خیابان و نقش آسفالت در خیابان‌ها و زندگی بسیار تعیین کننده است.

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک ورزشی برند آدیداس به‌عنوان یک سبک طراحی جدید بیان کننده مفهومی خلاقانه و نو در صنعت پوشاک ورزشی با نام آدیداس در کشور ژاپن طراحی شود. فروشگاه جدید دارای یک محیطی با طراحی مینیمالیستی و نشانه‌هایی از سبک صنعتی است. پس از وارد شدن بازدید‌کننده‌ها به فضای داخلی فروشگاه به یک دیواری که دکور مدل‌های جدید کفش است روبرو می‌شویم که با پیچ و تاب و ظرافت هنری معماری طراحی و ساخته شده است.

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک ورزشی

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک ورزشی

مفهوم رنگ ها در طراحی داخلی

تم رنگی غالب بعداز بازسازی فروشگاه پوشاک ورزشی رنگ‌های خنثی سرد بوده که سیاه و سفید به‌کار رفته مهمترین ترکیب رنگی این فروشگاه را به خود اختصاص می‌دهند. این رنگ‌ها در دیوارها، سقف و کف، جلوه‌ی دلپذیری را به‌نمای داخلی بخشیده است. پس از بازسازی سیستم روشنایی براق و قفسه‌بندی با نور پس‌زمینه ملایم یک احساس لطیفی از پیچیدگی ومبهم بودن را اضافه می‌افزاید.

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه پوشاک ورزشی به سبک آدیداس مجموعه‌های منحصر‌به‌فردی را از دنیای گسترده و بزرگ برند‌های ورزشی به‌ارمغان می‌آورد. این فروشگاه ‌به ارائه محصولاتی از قبیل پوشاک ورزشی، کفش‌های مردانه و زنانه و لوازم جانبی به‌مشتری‌های خود ارائه می‌کند.

رنگ در طراحی داخلی مغازه

رنگ در طراحی داخلی مغازه

و در پایان …

امیدوار هستیم مقاله فوق که درباره بازسازی فروشگاه پوشاک ورزشی صحبت شده بود به‌شما کمک کند در بهبود چیدمان فضای کاری شما، چرا که نحوه طراحی دکوراسیون اهمیت زیادی بر تصمیم و نظر مشتریان شما خواهد داشت.

در پایان لطفا با ارائه نظر خود درباره این مطلب سایت مهرازک را در بهبود و بالا بردن عملکردمان یاری فرمایید.

منبع این مطلب: domusweb

طراحی داخلی مغازه به سبک شهری

طراحی داخلی مغازه به سبک شهری

بازسازی مغازه به سبک مینیمالیسم

بازسازی مغازه به سبک مینیمالیسم

بازسازی مغازه کفش‌ مردانه و زنانه

بازسازی مغازه کفش‌ مردانه و زنانه

 

author-avatar

درباره حامد بهرامی

حامد بهرامی هستم در مقطع کارشناسی ارشد معماری فارغ التحصیل شدم و از سال 2009 وارد کسب و کار طراحی داخلی و دکوراسیون شدم. در حوزه‌های مختلفی مثل طراحی داخلی محل کار (دفتر کار و فروشگاه)، طراحی نما، فروشگاه ملزومات دکوری، ساخت و اجرا، مقاله نویسی و ... فعالیت حرفه ای و نیمه حرفه ای داشتم. از سال 2011 تا به امروز به شکل تخصصی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون محل کار فعالیت می‌کنم. در این وبگاه در اوایل 2017 بنا شده و هدفم ارائه اطلاعات مقاله های روز و ناب در زمینه طراحی داخلی دفتر کار و فضاهای تجاری است. این فضا میتونه بستر مناسبی باشه تا تجربه ها و آموخته های خودم رو با تمامی علاقمندان به مباحث طراحی فضای کار به اشتراک بزارم .اگر شما نکته‌ای، نظری یا انتقاد سازنده‌ای در این خصوص داشته باشید با کمال میل استقبال می پذیرم، چون راز پیشرفت در هر کاری رو یادگیری و یاددادن میدونم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *