رنگ در محل کار, طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه و مغازه پوشاک و لباس

دکوراسیون داخلی بوتیک زنانه با رنگ های رمانتیک و گرم زنانه!

دکوراسیون داخلی بوتیک زنانه

امروزه از بیشترین و شلوغ ترین فروشگاه ها، فروشگاه لباس زنامه است. معمولا بیشتر بانوان به پوشش خود اهمیت زیادی می دهند به طوری که هرروز به خرید لباس می روند. پس شلوغ ترین فروشگاه ها فروشگاه لباس است. در میان فروشگاه های لباس، بوتیک های لباس زنانه از جمله شلوغ ترین و پر بازدیدترین فروشگاهها محسوب می شوند. همه ی افرادی که به داخل مغازه می روند اولین چیزی که به آن توجه می کنند دکوراسیون داخلی بوتیک زنانه و نحوه ی قرار دادن لباس ها است. بعد از دکوراسیون مغازه به لباس ها توجه می کنند و حتی اگر قصد خرید لباس را نیز نداشته باشند با دیدن لباس ها جذب می شوند.

در ادامه لطفا با مهرازک همراه شوید تا با هم به بررسی دکوراسیون داخلی بوتیک زنانه با رنگ های رمانتیک پرداخته و با جزییات طرح را از زبان تهیه کنندگان این مجموعه به همراه 7 عکس دیزاین بوتیک آشنا می شویم.

دکوراسیون داخلی بوتیک زنانه

دکوراسیون داخلی بوتیک زنانه

دکوراسیون داخلی بوتیک زنانه شامل طراحی سقف، قفسه بندی، نورپردازی، چیدمان اجناس، کف پوش، ویترین، نقاشی و … است. برای تاثیرگذاری بایستی هر کدام از این موارد به درستی انتخاب شده تا دسترسی ها را آسان و فضایی کارآمد و متناسبی خلق نمایند. در ادامه این مطلب لطفا با ما همراه باشید تا باهم به بررسی این فروشگاه که به سبک رمانتیک طراحی شده پبردازیم. برای درک بیشتر 7 عکس دیزاین بوتیک تهیه شده که ما را با جزییات بیشتر از روند طراحی داخلی آشنا می کند.

لینک اینستاگرام: mehrazak_design

فروشگاه لباس زنامه

فروشگاه لباس زنامه

طراحی دکوراسیون داخلی بوتیک زنانه به شکل فانتزی

این بوتیک زنانه ابتدا در سال 2006 تاسیس شد. در بدو شروع به فعالیت بوتیک با ظاهری از آجرو ملات تاسیس شد. گروه دکوراسیونی که طراحی داخلی این بوتیک را برعهده داشتند تصمیم داشتند با استفاده از رنگها هویت تجاری بوتیک را به نمایش بگذارند. هدفشان ایجاد فضای داخلی به ظاهر فمینیستی بود که می توانست مجمومه ای از اجناس زنانه را به نمایش بگذارد.

تیم مذکور از فرم های معماری داخلی برای انتقال این حس  استفاده می کند. می توان گفت مهم ترین بخش طراحی دکوراسیون بوتیک، چیدمان اجناس و محصولات قابل ارائه است که بایستی به نحوی باشد تا کالاهای با ارزش بیشتر در معرض دید و همه آن ها در ارتفاع متناسب و ارگونومیک قرار بگیرند.

طراحی دکوراسیون داخلی بوتیک زنانه به شکل فانتزی

طراحی دکوراسیون داخلی بوتیک زنانه به شکل فانتزی

تناسب در طراحی داخلی

دکوراسیون داخلی بوتیک زنانه با مبلمان مجسمه ای، نما، کف با یکدیگر تناسب بی نظیری دارند و تقریبا به یکدیگر متصل می شوند. اما در نهایت توسط دیوارهای سفید شامپاین و تراورتن و جزئیات برنج جدا و تعادل می یابد.

برای انتخاب رنگ در دکوراسیون داخلی از طیف های مکمل و متضاد یکدیگر استفاده شده است که به دلیل جلب نظر جذابیت بیشتری را در دکوراسیون ایجاد می کنند.

دیزاین داخلی مغازه پوشاک زنانه

دیزاین داخلی مغازه پوشاک زنانه

و در پایان …

امیدوار هستیم مقاله فوق که درباره دکوراسیون داخلی بوتیک زنانه صحبت شده بود به‌شما کمک کند در بهبود چیدمان فضای کاری شما، چرا که نحوه طراحی دکوراسیون اهمیت زیادی بر تصمیم و نظر مشتریان شما خواهد داشت. لطفا با ارائه نظر خود درباره مقاله دکوراسیون داخلی بوتیک زنانه در سایت مهرازک را در بهبود و بالا بردن عملکردمان یاری فرمایید.

منبع این مقاله: frameweb

عکس نمای داخلی مغازه به سبک رمانتیک

عکس نمای داخلی مغازه به سبک رمانتیک

ویترین فروشگاه پوشاک زنانه مدرن

ویترین فروشگاه پوشاک زنانه مدرن

author-avatar

درباره حامد بهرامی

حامد بهرامی هستم در مقطع کارشناسی ارشد معماری فارغ التحصیل شدم و از سال 2009 وارد کسب و کار طراحی داخلی و دکوراسیون شدم. در حوزه‌های مختلفی مثل طراحی داخلی محل کار (دفتر کار و فروشگاه)، طراحی نما، فروشگاه ملزومات دکوری، ساخت و اجرا، مقاله نویسی و ... فعالیت حرفه ای و نیمه حرفه ای داشتم. از سال 2011 تا به امروز به شکل تخصصی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون محل کار فعالیت می‌کنم. در این وبگاه در اوایل 2017 بنا شده و هدفم ارائه اطلاعات مقاله های روز و ناب در زمینه طراحی داخلی دفتر کار و فضاهای تجاری است. این فضا میتونه بستر مناسبی باشه تا تجربه ها و آموخته های خودم رو با تمامی علاقمندان به مباحث طراحی فضای کار به اشتراک بزارم .اگر شما نکته‌ای، نظری یا انتقاد سازنده‌ای در این خصوص داشته باشید با کمال میل استقبال می پذیرم، چون راز پیشرفت در هر کاری رو یادگیری و یاددادن میدونم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *