طراحی دفتر کار

دیزاین داخلی دفتر کار وب سایت Houzz

دیزاین داخلی دفتر کار

دیزاین داخلی دفتر کار این وب‌سایت که به‌ارائه پروژه‌های طراحی داخلی اختصاص دارد امروز مورد بررسی قرار می‌گیرد. این وب‌سایت که مخاطب‌های آن طراحان و معماران و مشتری‌های آنان می‌باشند به‌آنها تجربه نوآورانه و راحت را به‌این گروه ارائه می‌دهند. این وب‌سایت محبوب در‌حدود 30‌میلیون بازدیدکننده در‌ماه دارد. به‌عبارتی ساده می‌توان گفت که Houzz‌یک جامعه جهانی را درخود ایجاد کرده است.

در ادامه این مطلب لطفا با ما همراه باشید تا باهم به بررسی مقاله دیزاین داخلی دفتر کار پبردازیم. برای درک بیشتر 12 نمونه تصویر دیزاین دفتر کار تهیه شده که ما را با جزییات بیشتر از روند طراحی داخلی آشنا می کند.

دیزاین داخلی دفتر کار با تمرکز برراحتی کارکنان

از دید مدیران مجموعه همانند وب‌سایت شرکت، دیزاین داخلی دفتر کار نیز مهم است. طراحی اتاق‌های کنفرانس و اتاق‌ کارکنان باید طوری باشد که علاوه به‌تمرکز بر‌راحتی کارکنان، ماهیت شرکت و کسب و کار حفظ شود. فرآیند طراحی داخلی دفترکار توسط گروه NG-Interior انجام گردیده است. شرکت Houzz دارای شعبه در لندن، برلین، مسکو، ژاپن و استرالیا است.

لینک اینستاگرام: mehrazak_design

در این دفتر کار از فضای لابی به‌عنوان کتابخانه طراحی و مورد‌استفاده قرار می‌گیرد. اتاق‌های کنفرانس به‌عنوان اتاق موسیقی (با گیتار و‌دیگر سازها) و دیگر کاربری ها طراحی شده است.

دیزاین داخلی دفتر کار با تمرکز برراحتی کارکنان

دیزاین داخلی دفتر کار با تمرکز برراحتی کارکنان

رنگ سبز یکی از عناصر کلیدی در دیزاین داخلی دفتر کار

برای ایده گرفتن مشتریان یک اتاق با رنگ های شاد و روشن در دکوراسیون داخلی پیش‌بینی شده است. در‌این فضا پوستر دیواری باطرح مداد‌رنگی، یک حمام با اتصالات‌دیواری و بهداشتی سیاه و سفید و لوگو سبز و لوازم داخلی و صندلی‌های شفاف اجرا شده‌اند.

دیگر فضاهای این دفتر کار را یک فضای باز، کافه و اتاق غذاخوری تشکیل داده است. این فضاها توسط لگوهای بزرگ ازهم جدا شده‌اند. علاوه بر این، دو‌عنصر ثابت که در تمام دفترکارهای این شرکت در دیگر نمایندگی‌ها وجود دارد: یک کیوسک تلفن سبز هم‌رنگ آرم شرکت و یک صندلی گهواره‌ای که شفاف است به‌چشم می‌خورد. این صندلی در‌کنار پنجره قرار دارد و نمای زیبایی از بیرون را به‌بیننده  نشان می‌دهد.

دیزاین داخلی دفتر کار با رنگ سبز

رنگ سبز یکی از عناصر کلیدی در دیزاین داخلی دفتر کار

ایجاد راهرو منحنی در دیزاین داخلی دفتر کار

فضای باز در یک طرف توسط پنجره‌های بزرگ به‌چشم انداز شهری محدود شده است. طرف دیگر بخش‌های مختلف و اتاق‌های کنفرانس که با‌راهرو دایره‌ای دیزاین داخلی دفتر کار به‌کافه منتهی می‌شود. این فضاها مانند اتاق‌های خانه در‌کنار یکدیگر قرار دارند و توسط دیوارهای  شیشه‌ای روشن جدا شده‌اند. این دیوارها فضای واسط میان نور‌طبیعی برای دسترسی به‌کل فضا شده‌اند. برروی سقف اتصالات سبک سیاه برجسته قرار دارد که منحنی بودن راهرو را بیشتر نمایان می‌کند.

عنصر شفافیت در مبلمان و صندلی‌ها تکرار می‌شود که همراه با‌رنگ آرم، طراحی خلاقانه را به‌همراه کنتراستی از زیبایی را بوجود می‌آورد.

طراحی راهرو منحنی در دیزاین داخلی دفتر کار

جمع بندی

آیا شما تا به حال از دیزاین داخلی دفتر کار  برای محل کار خود استفاده کرده‌اید؟
اگر استفاده نکرده‌اید امیدوارم از آن دسته باشید که پس از چندی، کمتر با خود بگویید که ای کاش از این رنگ استفاده نمی‌کردم و خیلی ”یا” ها و ”کاش” های دیگر!

شما بعد از دیزاین داخلی دفتر کار خود، از این مکان چگونه استفاده می‌کنید؟
لطفا از ما سوال بپرسید و ما خیلی زود به‌سوالات شما پاسخ می‌دهیم. یکبار امتحان کنید!

طراحی اتاق تلفن سبز

اتاق تلفن سبز

و در پایان …

ما به دنبال گسترش بهبود و نوآوری در کار خود هستیم. معتقدیم که باید در صدر صنعت خود قرار بگیریم و همواره با همکاری با بهترین مشاغل و همکاری با بهترین طراحان داخلی در اطراف خود به صورت فعالانه در انجام وظیفه خود گام بر میداریم. ما همواره در تلاش هستیم بهترین نمونه کار ها را ارائه دهیم و به سطح دانش خود بیفزاییم.

این روند به ما کمک می‌کند تا عمیق تر مسائل را بررسی کنیم و جزئیات بیشتری را باز نماییم تا به شما بازدید کنندگان عزیز کمک نماییم بهتر برای انتخاب خود تصمیم گیری نمایید.

لطفا با ارائه نظر خود درباره مقاله دیزاین داخلی دفتر کار ، ما را در بهبود و بالا بردن عملکردمان یاری فرمایید.
این مهم است که دیزاین داخلی دفتر کار شما با فن‌آوری‌های نو و به‌خوبی و با‌همکاری متخصصان توسعه داده شود. مهرازک می‌تواند به‌شما کمک کند تا با‌ طراحی مناسب و بهینه یک محل کار ایده آل ایجاد کنید و به‌خواسته‌ها و استاندارهای لازم در طراحی داخلی را به‌دست بیاورید. با ما تماس بگیرید.

منبع این مطلب: officesnapshots

تفکیک فضاها توسط لگوهای بزرگ

تفکیک فضاها توسط لگوهای بزرگ

طراحی فضایی برای ایده گرفتن

طراحی فضایی برای ایده گرفتن

فضای حمام در دفتر کار

فضای حمام در دفتر کار

طراحی فضای باز در محیط اداری

طراحی فضای باز در محیط اداری

دیزاین اطاق جلسه

طراحی اطاق جلسه

طراحی فضای باز اداری

طراحی فضای باز اداری

طراحی اتاق جلسه در محل کار

طراحی اتاق جلسه در محل کار

 

author-avatar

درباره حامد بهرامی

حامد بهرامی هستم در مقطع کارشناسی ارشد معماری فارغ التحصیل شدم و از سال 2009 وارد کسب و کار طراحی داخلی و دکوراسیون شدم. در حوزه‌های مختلفی مثل طراحی داخلی محل کار (دفتر کار و فروشگاه)، طراحی نما، فروشگاه ملزومات دکوری، ساخت و اجرا، مقاله نویسی و ... فعالیت حرفه ای و نیمه حرفه ای داشتم. از سال 2011 تا به امروز به شکل تخصصی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون محل کار فعالیت می‌کنم. در این وبگاه در اوایل 2017 بنا شده و هدفم ارائه اطلاعات مقاله های روز و ناب در زمینه طراحی داخلی دفتر کار و فضاهای تجاری است. این فضا میتونه بستر مناسبی باشه تا تجربه ها و آموخته های خودم رو با تمامی علاقمندان به مباحث طراحی فضای کار به اشتراک بزارم .اگر شما نکته‌ای، نظری یا انتقاد سازنده‌ای در این خصوص داشته باشید با کمال میل استقبال می پذیرم، چون راز پیشرفت در هر کاری رو یادگیری و یاددادن میدونم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *