طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه و مغازه پوشاک و لباس, طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه و مغازه کیف و کفش

دیزاین ویترین مغازه با ایده ای از یک رویاپردازی !

دیزاین ویترین مغازه

دیزاین ویترین مغازه – فصل جدید را می توان با رنگ های غنی و یا به عبارت پررنگ آغاز کرد می توان جهانی را ایجاد کرد که در آن محصولات فروشگاه ها زنده می شوند و شخصیت های اصلی هر صحنه را تشکیل می دهند. درطول رویاپردازی برای طراحی ویترین مغازه مفهومی از یک طراحی خلاقانه را به عنوان یک سفر در آمال و  آرزوها به تصویر می کشد.

در طول مسیر این سفر رویایی و  منظره ویترین ها تغییر می کنند و اتفاقات غیر منتظره با عکس العمل های ویژه همراه است. هر پنجره ای فروشگاه با یک عملکرد خاص تعریف می شود که در آن از یک مسیر در طول داستان طراحی ویترین مغازه ها متصل می شود. همچنین در هر پنجره می توانیم یک پس زمینه از پنجره قبل یا بعد را مشاهده نماییم.

در ادامه لطفا با مهرازک همراه شوید تا با هم به بررسی طراحی ویترین فروشگاه با تم بهاری پرداخته و با جزییات طرح را از زبان تهیه کنندگان این مجموعه به همراه 8 عکس ویترین فصل بهار و تابستان آشنا می شویم.

دیزاین ویترین مغازه

دیزاین ویترین مغازه

استفاده از اشیای حیوانات در دیزاین ویترین مغازه

در این پنجره ها اشیای حیوانات نظیر موش ها، پرندگان، خرگوش ها، پروانه ها و در کنار دیگر محصولات فروشگاه نظیر: کیف، کفش، دستمال، جواهرات و سنگ های قیمتی به زیبایی به تصویر کشیده می شود. همه موارد ذکر شده توسط ویترین های نمای خارجی فروشگاه همانند یک اثر هنری قاب شده و یک دکور ویترین متفاوت را ایجاد می کند.

تمامی فعالیت های هنری_فنی نظیر نجاری نقاشی توسط یک گروه متخصص انجام شده است. بخشی از این طراحی خلاقانه که در آن هر عنصر به اندازه سهم خود برای بازآفرینی ایفای نقش می کند در امتداد یک خط طراحی مشخص یا برنامه ای از پیش طراحی شده به اجرا درآمده اند. چوب ها به زیبایی رنگ آمیزی شده اند که در این نوع پنجره ها زیبایی به نمایش در آمده اند و نتیجه نهایی که به زیبایی به تصویر کشیده شده را ارائه می دهند.

اشیای حیوانات در دیزاین ویترین مغازه

اشیای حیوانات در دیزاین ویترین مغازه

جزییات طرح ویترین

برای قرار دادن اشیا در داخل ویترین ثابت ماندن آنها از یک نجار ماهر برای انجام اتصالات استفاده شده است. معمولاً این سبک طراحی داخلی ویترین مغازه ها با اشیای سه بعدی و لایه ها سطوح مختلف امکان ایجاد عمق ایجاد ایجاد دکوری با شکل متفاوت را غیر ممکن می کند. که البته این سبک این روزها به خودی خود در زندگی امروزه و طراحی داخلی ویترین مغازه ها اولویت دارد.

فعالیت تجاری سازی بصری در پروژه های فروشگاهی یا مغازه بسیار مهم است. زیرا این سبک طراحی ها مکانی خاص و دقیق را به وجود می آورند که بخشی از یک تعریف و یا موضوعی خاص را به انجام می رساند.

جزییات طراحی ویترین

جزییات طراحی ویترین

و در پایان

امیدوار هستیم مقاله فوق که درباره دیزاین ویترین مغازه صحبت شده بود به‌شما کمک کند در بهبود چیدمان فضای کاری شما، چرا که نحوه طراحی دکوراسیون اهمیت زیادی بر تصمیم و نظر مشتریان شما خواهد داشت. لطفا با ارائه نظر خود درباره مطلب دیزاین ویترین مغازه با ایده ای از یک رویاپردازی در سایت مهرازک را در بهبود و بالا بردن عملکردمان یاری فرمایید.

منبع این مقاله: coam

دیزاین ویترین

دیزاین ویترین

ویترین فروشگاه زنانه شیک

ویترین فروشگاه زنانه شیک

ویترین مغازه زنانه شیک

ویترین مغازه زنانه شیک

نمای خارجی ویترین مغازه

نمای خارجی ویترین مغازه

ساخت ویترین مغازه

ساخت ویترین مغازه

author-avatar

درباره حامد بهرامی

حامد بهرامی هستم در مقطع کارشناسی ارشد معماری فارغ التحصیل شدم و از سال 2009 وارد کسب و کار طراحی داخلی و دکوراسیون شدم. در حوزه‌های مختلفی مثل طراحی داخلی محل کار (دفتر کار و فروشگاه)، طراحی نما، فروشگاه ملزومات دکوری، ساخت و اجرا، مقاله نویسی و ... فعالیت حرفه ای و نیمه حرفه ای داشتم. از سال 2011 تا به امروز به شکل تخصصی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون محل کار فعالیت می‌کنم. در این وبگاه در اوایل 2017 بنا شده و هدفم ارائه اطلاعات مقاله های روز و ناب در زمینه طراحی داخلی دفتر کار و فضاهای تجاری است. این فضا میتونه بستر مناسبی باشه تا تجربه ها و آموخته های خودم رو با تمامی علاقمندان به مباحث طراحی فضای کار به اشتراک بزارم .اگر شما نکته‌ای، نظری یا انتقاد سازنده‌ای در این خصوص داشته باشید با کمال میل استقبال می پذیرم، چون راز پیشرفت در هر کاری رو یادگیری و یاددادن میدونم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *