رنگ در محل کار, طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه و مغازه پوشاک و لباس, طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه و مغازه کیف و کفش

طراحی داخلی بوتیک کیف و کفش زنانه

طراحی داخلی بوتیک

طراحی داخلی بوتیک کیف و کفش زنانه یک برند رو به رشد تولیدی کیف و کفش بوده که این فروشگاه بزرگ بیش از ۲۰۰ متر مربع مساحت دارد. فضای داخلی در حالت کلی به سه بخش مختلف تقسیم شده و توسط گروه دفتر معماری زاها حدید طراحی و به مرحله اجرا در آمده است.

در ادامه لطفا با مهرازک همراه شوید تا با هم به بررسی طراحی داخلی بوتیک کیف و کفش زنانه پرداخته و با جزییات طرح را از زبان تهیه کنندگان این مجموعه به همراه 9 عکس دیزاین فروشگاه لباس مردانه و زنانه آشنا می شویم.

طراحی داخلی بوتیک

طراحی داخلی بوتیک

ایده اولیه طراحی داخلی بوتیک زنانه

روند طراحی داخلی این فروشگاه کیف و کفش زنانه با الهام از سبک طراحی داخلی یک هنرمند امریکایی با نام دونالد جاد به انجام رسیده است. در فضای فروشگاه از چند باکس بزرگ که توسط نورپردازی ، رنگ های متفاوت در کنار متریال خاص به زیبایی از یکدیگر تفکیک شده اند.

در طراحی داخلی بوتیک کیف و کفش زنانه زنانه با استفاده از پالت فلزی به رنگ مسی، چوب، آینه و … سایرحجم ها و برجستگی ها پوشیده شده در داخل باکس ها از جنس سنگ مرمر به اجرا درآمده اند.

دیزاین داخلی بوتیک

دیزاین بوتیک

استفاده از قفسه های لباس قابل تنظیم

دیزاین داخلی این فروشگاه با طراحی یک فضای باز و تجربه شگفت انگیز و متفاوتی از درون فروشگاه را به رخ مراجعین می کشد. در داخل این باکس ها از قفسه های قابل تنظیم استفاده شده و اکسسوری ها در کنار یکدیگر با ترکیب رنگی جذابی و روی آنها قرار می گیرند. قفسه های لباس و پوشاک پایدار در ادامه به فضای داخلی در محل پروژه محل اضافه می شود.

قفسه های لباس و پوشاک

قفسه های لباس و پوشاک

نورپردازی پیچیده

نورپردازی نیز نقش مهمی جهت تفکیک ، تمایز و برجسته کردن فضای داخلی فروشگاه ایفای نقش می کند. طراحی نورپردازی از یک سیستم پیچیده تشکیل شده است. این روند در نقاط مختلف فضای داخلی طیف وسیعی از انواع پوشاک زنانه و مردانه را به وسیله نورپردازی از سقف به طور هوشمندانه بخش های خاصی از مجموعه را برجسته می کند.

نورپردازی مغازه

نورپردازی مغازه

دیگر بخش ها

در این فروشگاه کالاهای شامل اکسسوری های زنانه کیف کفش و کالاهای چرمی کوچک به نمایش درآمده است. طراحی داخلی بوتیک لباس زنانه جدید و به این سبک طراحی داخلی نشانی از آغاز گسترش این قبیل از طراحی ها در اروپا و به تبع آن در بهترین مراکز خرید در سراسر جهان در آینده نزدیک را ارائه می دهد.

طراحی داخلی بوتیک لباس زنانه و مردانه

طراحی داخلی بوتیک لباس زنانه و مردانه

و در پایان

امیدوار هستیم مقاله فوق که درباره طراحی داخلی بوتیک کیف و کفش زنانه صحبت شده بود به‌شما کمک کند در بهبود چیدمان فضای کاری شما، چرا که نحوه طراحی دکوراسیون اهمیت زیادی بر تصمیم و نظر مشتریان شما خواهد داشت. لطفا با ارائه نظر خود درباره مطلب طراحی داخلی بوتیک در سایت مهرازک را در بهبود و بالا بردن عملکردمان یاری فرمایید.

منبع این مقاله: retaildesignblog

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک

طراحی نمای فروشگاه پوشاک

طراحی نمای فروشگاه پوشاک

author-avatar

درباره حامد بهرامی

حامد بهرامی هستم در مقطع کارشناسی ارشد معماری فارغ التحصیل شدم و از سال 2009 وارد کسب و کار طراحی داخلی و دکوراسیون شدم. در حوزه‌های مختلفی مثل طراحی داخلی محل کار (دفتر کار و فروشگاه)، طراحی نما، فروشگاه ملزومات دکوری، ساخت و اجرا، مقاله نویسی و ... فعالیت حرفه ای و نیمه حرفه ای داشتم. از سال 2011 تا به امروز به شکل تخصصی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون محل کار فعالیت می‌کنم. در این وبگاه در اوایل 2017 بنا شده و هدفم ارائه اطلاعات مقاله های روز و ناب در زمینه طراحی داخلی دفتر کار و فضاهای تجاری است. این فضا میتونه بستر مناسبی باشه تا تجربه ها و آموخته های خودم رو با تمامی علاقمندان به مباحث طراحی فضای کار به اشتراک بزارم .اگر شما نکته‌ای، نظری یا انتقاد سازنده‌ای در این خصوص داشته باشید با کمال میل استقبال می پذیرم، چون راز پیشرفت در هر کاری رو یادگیری و یاددادن میدونم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *