رنگ در محل کار, طراحی فست فود

دکوراسیون داخلی فست فود

طراحی دکوراسیون داخلی فست فود

طراحی دکوراسیون داخلی فست فود امری بسیار جدی و حساس است. این روند امروزه با کمتر شدن زمان استراحت و کار بیشتر مردم در خارج از منزل آماده کردن غذا امری وقت گیر بوده و تمایل افراد به غذاهای اماده بیشتر شده است. همچنین فست فودها علاوه بر این میزبان بسیاری از جشن‌های تولد، سالگردها و دورهمی های بزرگ و کوچک است. به این ترتیب فست فودهای مختلفی در سطح شهر دیده می‌شوند که با یکدیگر رقابت می‌کنند. سبک و نوع طراحی دکوراسیون فست فود در جذب مشتری امری بسیار تاثیرگزار است. فست فودها با داشتن ظاهری زیبا و متفاوت می‌توانند به راحتی مشتری را به سمت مغازه شما بکشانند. فضای فست فود باید به گونه ای باشد تا شادابی  و نشاط را به مشتریان منتقل و آرامش را در فضا حکم فرما کند. طراحی فست فودها بر اساس سبک های طراحی داخلی امکان پذیر است.

در ادامه این مطلب لطفا با ما همراه باشید تا باهم به بررسی طراحی دکوراسیون فست فود پبردازیم. برای درک بیشتر 9 عکس دیزاین فست فود تهیه شده که ما را با جزییات بیشتر از روند طراحی داخلی آشنا می کند.

لینک اینستاگرام: mehrazak_design

طراحی دکوراسیون داخلی فست فود

طراحی دکوراسیون داخلی فست فود

طراحی دکوراسیون داخلی فست فود پیتزا مارزانو

طراحی داخلی پیتزا مارزانو تعاملی میان طراحی هوشمندانه و خلاقیت در طراحی داخلی است. گروه طراحی دکوراسیون که متشکل از بیش از بیست نفر طراح دکوراسیون است، که با استفاده از انواع تکنیک های طراحی و مواد، به این فست فود کمک کرد که طراحی دلخواه خود را محقق کند. طراحی فضایی داخلی فست فود از شکل پیتزا الهام گرفته شده است، فضاهایی که با یکدیگر همپوشانی دارند و تبدیل به شخصیت های اصلی در فضای دو بعدی می شوند!

عکس دیزاین فست فود

عکس دیزاین فست فود

جذابیت در در دیزاین داخلی

صفحه شیشه ای دایره ای که دو قسمت فست فود را از یکدیگر جدا کرده است و فضاهای شیشه ای دایره ای دیوار و فلزی سقف همه از شکل پیتزا الهام گرفته شده است. رنگ آبی در کنار نارنجی که کنتراست زیبایی ایجاد کرده همگی باعث جذابیت بیشتر این فست فود شده است. نورپردازی فوق العاده که به محیط گرما بخشیده و علت خلق حس امنیت و لذت بیشتر مشتریان از این فضا شده است.

طراحی دکوراسیون داخلی فست فود شیک

طراحی دکوراسیون داخلی فست فود شیک

و در پایان …

امیدوار هستیم مقاله فوق که درباره طراحی دکوراسیون داخلی فست فود صحبت شده بود به‌شما کمک کند در بهبود چیدمان فضای کاری شما، چرا که نحوه طراحی دکوراسیون اهمیت زیادی بر تصمیم و نظر مشتریان شما خواهد داشت. لطفا با ارائه نظر خود درباره مطلب طراحی دکوراسیون داخلی فست فود در سایت مهرازک ما را در بهبود و بالا بردن عملکردمان یاری فرمایید.

ما به دنبال گسترش بهبود و نوآوری در کار خود هستیم. معتقدیم که باید در صدر صنعت خود قرار بگیریم و همواره با همکاری با بهترین مشاغل و همکاری با بهترین طراحان داخلی در اطراف خود به صورت فعالانه در انجام وظیفه خود گام بر میداریم. ما همواره در تلاش هستیم بهترین نمونه کار ها را ارائه دهیم و به سطح دانش خود بیفزاییم.

این روند به ما کمک می‌کند تا عمیق تر مسائل را بررسی کنیم و جزئیات بیشتری را باز نماییم تا به شما بازدید کنندگان عزیز کمک نماییم بهتر برای انتخاب خود تصمیم گیری نمایید.

منبع این مقاله: retaildesignblog

دیزاین فست فود به رنگ آبی و نارنجی

دیزاین فست فود به رنگ آبی و نارنجی

طراحی مدرن فست فود

طراحی مدرن فست فود

فست فود شیک

فست فود شیک

نمای خارجی فست فود

نمای خارجی فست فود

 

author-avatar

درباره حامد بهرامی

حامد بهرامی هستم در مقطع کارشناسی ارشد معماری فارغ التحصیل شدم و از سال 2009 وارد کسب و کار طراحی داخلی و دکوراسیون شدم. در حوزه‌های مختلفی مثل طراحی داخلی محل کار (دفتر کار و فروشگاه)، طراحی نما، فروشگاه ملزومات دکوری، ساخت و اجرا، مقاله نویسی و ... فعالیت حرفه ای و نیمه حرفه ای داشتم. از سال 2011 تا به امروز به شکل تخصصی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون محل کار فعالیت می‌کنم. در این وبگاه در اوایل 2017 بنا شده و هدفم ارائه اطلاعات مقاله های روز و ناب در زمینه طراحی داخلی دفتر کار و فضاهای تجاری است. این فضا میتونه بستر مناسبی باشه تا تجربه ها و آموخته های خودم رو با تمامی علاقمندان به مباحث طراحی فضای کار به اشتراک بزارم .اگر شما نکته‌ای، نظری یا انتقاد سازنده‌ای در این خصوص داشته باشید با کمال میل استقبال می پذیرم، چون راز پیشرفت در هر کاری رو یادگیری و یاددادن میدونم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *