طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه و مغازه پوشاک و لباس, طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه و مغازه کیف و کفش

طراحی فروشگاه لباس و اکسسوری زنانه و مردانه

طراحی فروشگاه لباس و اکسسوری زنانه و مردانه

طراحی فروشگاه لباس و اکسسوری زنانه و مردانه برند پرادا انتخاب واضحی برای اکثر بازدیدکنندگان از مغازه پوشاک همواره بوده و هست. این برند ایتالیایی که همواره در زمینه مد از پیشگامان این عرصه به شمار می رود. پیش از این همواره درعرصه فروشگاه های اینترنتی فعالیت داشته و امروز شاهد فعالیت بیشتر درزمینه فروشگاهی و یک پرچم دار تمام عیار درسطح شهرها و خیابان ها تقویت کند.

فروشگاه در یک محوطه شلوغ و مرکز شهر، مکانی که حضور برندهای معتبر فروشگاهی حضور دارند در یک ساختمان اداری تجاری در ۵ طبقه با یک نمای شیک واقع شده است.

طراحی نمای بیرونی فروشگاه لباس

طراحی نمای بیرونی فروشگاه لباس

طراحی فروشگاه لباس و یک نورپردازی کم نقص

در طراحی نمای بیرونی فروشگاه لباس از یک تابلو که پانل های آن دارای نورپردازی در پس زمینه می باشند زمینه اصلی طراحی نمای خارجی را تشکیل داده است. این پنل ها از جنس آلومینیوم و به رنگ طلایی بر روی بیس فولادی جلا داده شدهاست. این روند جلوه ای از حرکت را که نمادی از دنیای مد است را به تصویر می کشد ایجاد شده اند. تابلوی فروشگاه به گونه ای طراحی شده از فاصله دور هم روز و هم در شب به زیبایی یک تصویر را جلوه گر می سازد. این طرح در پوسته خارجی نشان دهنده ثبات در نمای خارجی را به تصویر می‌کشد.

لینک اینستاگرام: mehrazak_design

طراحی داخلی فروشگاه محصولات چرمی و اکسسوری

طراحی داخلی فروشگاه محصولات چرمی و اکسسوری

تقسیم بندی هر طبقه به ارائه کالایی خاص

هر یک از طبقات این ساختمان پس از طراحی به بخشی از مجموعه‌های این برند اختصاص داده شده است. در طراحی فروشگاه لباس یک طبقه و عرضه محصولات پوشاک بانوان در طبقه دیگر پوشاک مردانه و در بخشی دیگر به نمایش اکسسوری های همراه و متعلقات اختصاص دارد.

طبقه همکف

طبقه همکف در طراحی فروشگاه لباس و اکسسوری زنانه و مردانه دارای لامپ های فلزی و کریستالی صیقل داده شده است. همچنین در طراحی داخلی فضا بر روی دیوار ها از پارچه های دیواری به رنگ سبز و سنگ های مرمر سیاه در کنار رنگ سفید یک ترکیب رنگی خاص با حداکثر کنتراست این برند را تشکیل می دهد که همواره نشان دهنده یکی از علائم طراحی داخلی این برند به شمار می رود. این طبقه مکانی است که در آن کالاهای چرمی و لوازم جانبی مردانه و زنانه ارائه شده است.

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک زنانه

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک زنانه

طبقه اول

طبقه بالا از یک دکوراسیون با پارچه های نرم و به رنگ سبز استفاده شده که در کنار آن و عرضه کالاهای چرمی و کفش زنانه اختصاص داده شده است. در طراحی فروشگاه لباس مبلمان و صندلی ها مخملی سبز رنگ لوسترهای کریستالی در کنار دیگر متریال های فلزی و براق طراحی شده بخش تکمیلی دکوراسیون داخلی را تشکیل می دهند.

طبقه دوم

در طبقه دوم مجموعه لباس ها پوشاک زنانه اختصاص داده شده است. در اینجا باز هم از دیوارهای که با پارچه های سبز تشکیل شده در کنار بخش هایی که به نمایش کالاها اختصاص دارند با پانل های سه بعدی یا جداول هندسی با استفاده از موهای سبز رنگ رنگ مخملی ترکیب اسم خاصی را به فضای داخلی بخشیده است.

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک مردانه

طراحی داخلی فروشگاه پوشاک مردانه

طبقه سوم

در طبقه سوم به ارائه مجموعه هایی برای آقایان اختصاص داده شده است. در این جا پیش بینی ایجاد یک فضای مردانه با رنگ ها و اشکال مشخص فضای متفاوتی را نسبت به دیگر طبقات با شکل می دهد. استفاده از کفپوش های نازک با دیوارهای چوبی از جنس چوب آبنوس یک ست ملایم از محصولات مردانه را تشکیل می دهد.

از متریال های لاکچری مورد استفاده در طراحی فروشگاه لباس میتوان به پیشخوان ساخته شده از فلز و رنگ پالادیوم درخشان در این فضا اشاره کرد. استفاده از ست دکوری چرمی و فرش قهوه ای رنگ تیره مکمل تنظیمات لوکس این فضا به شمار می‌روند.

منبع این مطلب: superfuture

طراحی نمای خارجی مغازه

طراحی نمای خارجی مغازه

 

author-avatar

درباره حامد بهرامی

حامد بهرامی هستم در مقطع کارشناسی ارشد معماری فارغ التحصیل شدم و از سال 2009 وارد کسب و کار طراحی داخلی و دکوراسیون شدم. در حوزه‌های مختلفی مثل طراحی داخلی محل کار (دفتر کار و فروشگاه)، طراحی نما، فروشگاه ملزومات دکوری، ساخت و اجرا، مقاله نویسی و ... فعالیت حرفه ای و نیمه حرفه ای داشتم. از سال 2011 تا به امروز به شکل تخصصی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون محل کار فعالیت می‌کنم. در این وبگاه در اوایل 2017 بنا شده و هدفم ارائه اطلاعات مقاله های روز و ناب در زمینه طراحی داخلی دفتر کار و فضاهای تجاری است. این فضا میتونه بستر مناسبی باشه تا تجربه ها و آموخته های خودم رو با تمامی علاقمندان به مباحث طراحی فضای کار به اشتراک بزارم .اگر شما نکته‌ای، نظری یا انتقاد سازنده‌ای در این خصوص داشته باشید با کمال میل استقبال می پذیرم، چون راز پیشرفت در هر کاری رو یادگیری و یاددادن میدونم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *