طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه و مغازه پوشاک و لباس, طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه و مغازه کیف و کفش

طراحی فروشگاه پوشاک با رنگ های گرم زنانه

طراحی فروشگاه پوشاک

طراحی فروشگاه پوشاک با رنگ های گرم زنانه در عین حال جذاب را می توان گل سر سبد این قبیل کسب و کارها دانست. این فروشگاه برای عرضه پوشاک و اکسسوری زنانه مورد طراحی و اجرا قرار گرفت. این روش از نظر معماری و طراحی داخلی تداعی کننده روحیه بانوان جوان و در کنار رنگ های رمانتیک به مرحله اجرا درآمد.

طراحی فروشگاه پوشاک

طراحی فروشگاه پوشاک

طراحی فروشگاه پوشاک با الهام از طبیعت

مفهوم اصلی طراحی فروشگاه پوشاک از طبیعت گرفته شده است. در این پروسه از تمایل به طراحی داخلی جهت گسترش در مرکز یک فضای تجاری به طرف یک پنجره بزرگ (ورودی مغازه) و روبرویی فضای شهری از داخل فروشگاه ایده اولیه را تشکیل داد. طراحی فروشگاه پوشاک را می توان یک تفکر ناشی از فرآیندها و رفتار بازار در عصر معاصر مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته شده است. فرایند طراحی داخلی پس از بررسی های فراوان بر اساس الهام از طبیعت و زندگی این روزهای ما و سبک طراحی داخلی معاصر مورد جمع بندی و طراحی کامل قرار گرفت.

لینک اینستاگرام: mehrazak_design

باغ عنصر اصلی طراحی فروشگاه پوشاک

باغ عنصر اصلی طراحی فروشگاه پوشاک و با ایده ای از مفهوم باغ در حال حرکت و زنده در بخش مرکزی فروشگاه جانمایی شد. اکثر گونه های انتخاب شده را گیاهانی تشکیل می دهند که حداقل ارتفاع برای کاشت در یک باغچه و روی تخته در مرکز فضای داخلی فروشگاه را فراهم می کند.

فروشگاه به دو بخش کلی تقسیم می شود فضای اصلی که وسایل مد و نمایش کالا را به تصویر می کشد یک محوطه جانبی که اتاق‌های پرو و به همراه یک دکوراسیون شیک انجام شده است.

طرح اجرای کاشی ها با الهام از آثار یک هنرمند

دیوارها در فضای داخلی مرکزی با کاشی های صورتی روشن پوشانده شده اند که ۱۰ درصد از این کاشی ها دارای رنگ متفاوت یا هایلایت شده نسبت به زمینه هستند. طرح پس زمینه و کاشی های نصب شده بر روی دیوار و کف با الهام از آثار یک هنرمند برزیلی ساخته شده است.

یکی از نکات جالب در هنگام اجرا را می توان در اجرای کاشی ها عنوان نمود. به این صورت که کارگران هنگام اجرای طرح نصب آزاد بودند که کاشی ها را طبق خواسته و نظر خود و به صورت نامنظم به دیوار بچسبانند. البته این نکته را هم باید عنوان نمود که پیش از اجرای یک دستورالعمل از روند اجرای متریال به آنها داده شد.

البته این دستورالعمل بیشتر شامل مراحل اجرایی است که ترتیب چیدمان کاشی ها در بر نمی گیرد. مانند اینکه: تصور کنید یک کاشی شکسته است است و شما باید کاشی را تعویض کنید و … را شامل می شود. در طی مراحل ساخت و ساز برخی از لایه ها به عنوان تداعی کننده ساختار بازار شناخته شدند.

منبع این مطلب: archdaily

طراحی پلان فروشگاه لباس

طراحی پلان فروشگاه لباس

author-avatar

درباره حامد بهرامی

حامد بهرامی هستم در مقطع کارشناسی ارشد معماری فارغ التحصیل شدم و از سال 2009 وارد کسب و کار طراحی داخلی و دکوراسیون شدم. در حوزه‌های مختلفی مثل طراحی داخلی محل کار (دفتر کار و فروشگاه)، طراحی نما، فروشگاه ملزومات دکوری، ساخت و اجرا، مقاله نویسی و ... فعالیت حرفه ای و نیمه حرفه ای داشتم. از سال 2011 تا به امروز به شکل تخصصی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون محل کار فعالیت می‌کنم. در این وبگاه در اوایل 2017 بنا شده و هدفم ارائه اطلاعات مقاله های روز و ناب در زمینه طراحی داخلی دفتر کار و فضاهای تجاری است. این فضا میتونه بستر مناسبی باشه تا تجربه ها و آموخته های خودم رو با تمامی علاقمندان به مباحث طراحی فضای کار به اشتراک بزارم .اگر شما نکته‌ای، نظری یا انتقاد سازنده‌ای در این خصوص داشته باشید با کمال میل استقبال می پذیرم، چون راز پیشرفت در هر کاری رو یادگیری و یاددادن میدونم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *