طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه و مغازه پوشاک و لباس

طراحی ویترین مغازه با تم پاییزی و ایده ای از کمد بزرگ لباس

دیزاین ویترین مغازه

طراحی ویترین فروشگاه با ایده ای از یک کمد لباس بزرگ در چهار ویترین به نمایش دید عموم درآمده است. ساخت دکور مغازه و نصب آن جهت نمایش مجموعه ای از پوشاک پاییزی فروشگاه را به مشتری ها ارائه می دهد.

در ادامه لطفا با مهرازک همراه شوید تا با هم به بررسی طراحی ویترین فروشگاه با تم پاییزی پرداخته و با جزییات طرح را از زبان تهیه کنندگان این مجموعه به همراه 4 عکس دیزاین دکور مغازه آشنا می شویم.

طراحی ویترین فروشگاه

طراحی ویترین فروشگاه

طراحی ویترین فروشگاه با مفهومی از نوآوری در عرصه زندگی

براساس مفهوم جدید در طراحی ویترین فروشگاه کمد لباس مذکور تقریباً سه متر طول دارد و متریال مورد استفاده جهت ساخت آن MDF و جزئیات پیچیده آن با CNC به شکل آماده به دکور اضافه شدند. این روند علتی شد تا عناصر مبلمان موجود در ویترین فروشگاه موجود در سایر ویترین ها تکمیل با دکور منطبق گردند.

گروه طراحی داخلی کمدهای لباسی که در ویترین قرار دارند را با مجموعه های فعلی فروشگاه لباس پوشاندند. در کنار آن از تزیینات گل های بزرگ ساخته شده با کاغذ ، طرح را تکمیل کردند.

دیگر قطعات جانبی تشکیل دهنده ویترین مانند: مانکنها از جنس فایبرگلاس ارائه شد.

طراحی ویترین مغازه با تم پاییزی

طراحی ویترین مغازه با تم پاییزی

استفاده از رنگ های اصلی در طراحی ویترین

در طراحی ویترین برای تاثیر گذاری بیشتر از رنگ های اصلی سرد و گرم و در کنار آنها از طیف های رنگی سبک رمانتیک بهره گیری شده است.
این روند کمک بسیاری به جذب مشتری با استفاده از طیف رنگ ها و تمایل مشتری ها به طیف های رنگی در این فروشگاه می کند. انتخاب این گونه رنگ ها به صورت مجزا ترکیبی غافلگیر کننده از سوی مشتری ها عنوان خواهد شد!

لینک اینستاگرام: mehrazak_design

و در پایان

ما به دنبال گسترش بهبود و نوآوری در کار خود هستیم. معتقدیم که باید در صدر صنعت خود قرار بگیریم و همواره با همکاری با بهترین مشاغل و همکاری با بهترین طراحان داخلی در اطراف خود به صورت فعالانه در انجام وظیفه خود گام بر میداریم. ما همواره در تلاش هستیم بهترین نمونه کار ها را ارائه دهیم و به سطح دانش خود بیفزاییم.

این روند به ما کمک می‌کند تا عمیق تر مسائل را بررسی کنیم و جزئیات بیشتری را باز نماییم تا به شما بازدید کنندگان عزیز کمک نماییم بهتر برای انتخاب خود تصمیم گیری نمایید.

امیدوار هستیم مقاله فوق که درباره طراحی ویترین فروشگاه با تم پاییزی صحبت شده بود به‌شما کمک کند در بهبود چیدمان فضای کاری شما، چرا که نحوه طراحی دکوراسیون اهمیت زیادی بر تصمیم و نظر مشتریان شما خواهد داشت. لطفا با ارائه نظر خود درباره مطلب طراحی ویترین فروشگاه با تم پاییزی در سایت مهرازک را در بهبود و بالا بردن عملکردمان یاری فرمایید.

منبع این مقاله: retail-focus

دیزاین ویترین مغازه

دیزاین ویترین مغازه

 

author-avatar

درباره حامد بهرامی

حامد بهرامی هستم در مقطع کارشناسی ارشد معماری فارغ التحصیل شدم و از سال 2009 وارد کسب و کار طراحی داخلی و دکوراسیون شدم. در حوزه‌های مختلفی مثل طراحی داخلی محل کار (دفتر کار و فروشگاه)، طراحی نما، فروشگاه ملزومات دکوری، ساخت و اجرا، مقاله نویسی و ... فعالیت حرفه ای و نیمه حرفه ای داشتم. از سال 2011 تا به امروز به شکل تخصصی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون محل کار فعالیت می‌کنم. در این وبگاه در اوایل 2017 بنا شده و هدفم ارائه اطلاعات مقاله های روز و ناب در زمینه طراحی داخلی دفتر کار و فضاهای تجاری است. این فضا میتونه بستر مناسبی باشه تا تجربه ها و آموخته های خودم رو با تمامی علاقمندان به مباحث طراحی فضای کار به اشتراک بزارم .اگر شما نکته‌ای، نظری یا انتقاد سازنده‌ای در این خصوص داشته باشید با کمال میل استقبال می پذیرم، چون راز پیشرفت در هر کاری رو یادگیری و یاددادن میدونم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *