طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه و مغازه پوشاک و لباس, طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه و مغازه کیف و کفش

طراحی ویترین پاییزی و زمستانی

طراحی ویترین پاییزی و زمستانی

طراحی ویترین پاییزی و زمستانی یا به عبارتی ویترین رنگارنگ زنده فروشگاه با ایده استفاده از موش های کوچک ساخته شده است. این موش ها با استفاده از پشم توسط یک گروه هنرمند در ویترین مغازه یا بوتیک با ایجاد صحنه های سرگرم کننده و در عین حال جذاب همراه شده اند.

محصولات فروشگاه با کمک این موش ها به عنوان یک اسباب بازی یا سرگرم کننده در کنار موش ها به نمایش در می آیند. ساخت و نصب همه عناصر دکوری در ویترین فروشگاه اعم از دو بعدی و سه بعدی ،مبلمان ،لوازم جانبی ،لوازم تزیینی مورد استفاده جهت نمایش محصولات فصل جدید ساخته شده است.

لطفا با مهرازک همراه شوید تا با هم به بررسی طراحی ویترین پاییزی و زمستانی پرداخته و با جزییات طرح را از زبان تهیه کنندگان این مجموعه به همراه 12 تصویر از دیزاین ویترین فروشگاه می شویم.

طراحی نمای بیرونی مغازه

طراحی نمای بیرونی مغازه

طراحی ویترین پاییزی و زمستانی با ارائه یک داستان

این فروشگاه شامل چند طرح ویترین کوچک بوده که در آن محصولات فروشگاه بخشی از یک صحنه بزرگ هستند و به زندگی می پردازند. در طراحی ویترین پاییزی و زمستانی می ‌توانیم درباره کالاهای چرمی زنانه صحبت کنیم. کالاهایی نظیر: کیف زنانه ،کیف پول و جا کلیدی که در یک ضیافت پر جنب و جوش از موش ها برای جلب توجه و ایجاد نقطه کانونی توسط اشیا یا کالاهای مورد ارائه فروشگاه شرکت می کنند.

در مورد مردان محصولات مردانه می توان گفت موش ها همانند یک شو لباس در ابتدای یک راه پله منتظر نوبت خود هستند که وارد صحنه شوند. آنها دریافتند که به عنوان یک اسلاید که بسیار مورد توجه قرار می گیرد می توانند ایفای نقش کنند! موش ها با ماشین های ابریشمی که در اطراف آن ها احاطه شده نمایشنامه ویترین مغازه را نمایان تر و شاداب تر می کنند.

طراحی ویترین برای فصل پاییز

طراحی ویترین برای فصل پاییز

طراحی ویترین زنده و پویا

بعضی از موش ها از صفحه ای به عنوان یک اسنوبرد بر روی اسلایدر خود مورد استفاده قرار گرفته اند. کار تزیینات نجاری فلزکاری و یا به عبارتی تولید اشیا سه بعدی که در آن نصب و قرار دادن محصولات بر روی آن ها حائز اهمیت بود. برای زنده ماندن و ایفای نقش موش ها در ویترین مغازه به سر می برند با ایجاد یک حالت پرواز تکمیل می شود.

یک نکته بسیار مهم که در طراحی این ویترین فروشگاه حائز اهمیت بود ایجاد حرکت و به عبارتی زنده یا پویایی فضای ویترین به حساب می آمد که امری بسیار اساسی از طراحی ویترین مغازه را تشکیل می داد.

طراحی ویترین برای فصل زمستان

طراحی ویترین برای فصل زمستان

دیزاین مبلمان و نجاری خاص

در این ویترین فروشگاه یک نیاز اساسی در طراحی داخلی ،دیزاین مبلمان و نجاری خاصی باید انجام می گرفت تا قطعاتی به دست آید که برای تکمیل و دکوراسیون صحنه ایفای نقش کنند. نکته بسیار جالب در طراحی این ویترین مغازه برای ارائه جواهرات زنان بود.

طراحی ویترین مغازه که به سبک معاصر و زمستانی انجام شده است. ویترین فروشگاه به روشی انیمیشن گونه یا به عبارتی سرگرم کننده ارائه شده است. یک میز در فضای مانند یک استخر قرار داده شده به مکانی مناسب برای نشان دادن جدیدترین طراحی های این برند می باشد. ویترین فروشگاه سناریوهای کوچکی پیش بینی شده که قطعه خاصی را به عنوان بخشی از بازی توسط طراحی و ارائه شده است.

دیزاین ویترین به سبک معاصر

دیزاین ویترین به سبک معاصر

و در پایان …

می توانیم تمام ویترین ها را که در بخش های بسته می شوند را برجسته کنیم. این پنجره ها با یک عنصر مشترک و طرح کاغذ دیواری خاص که برای این برند ارائه شده تکمیل گردیده است. در همه فضاهای ایجاد شده کاغذ دیواری با پوشش پشمی و سفارشی به اجرا در آمده اند. طراحی ویترین پاییزی و زمستانی تکه های مختلف با رنگ های شاد که در دکوراسیون به کار گرفته شده‌اند دکوری خاص از یک ویترین مغازه را ارائه می نماید. در طراحی ویترین مغازه کاغذ دیواری ها بیشتر از آن چیزی که تصور می رفت ایفای نقش می کند.

منبع این مطلب: twipu

دیزاین ویترین شاد و جذاب

دیزاین ویترین شاد

دکور ویترین مغازه

دکور ویترین مغازه

طراحی علمی ویترین مغازه

طراحی علمی ویترین مغازه

ساخت اشیا خاص برای ویترین مغازه

ساخت اشیا خاص برای ویترین مغازه

طرح سفارشی ویترین مغازه

طرح سفارشی ویترین مغازه

ویترین جذاب

ویترین جذاب

کاغذ دیواری در ویترین مغازه

کاغذ دیواری در ویترین مغازه

 

author-avatar

درباره حامد بهرامی

حامد بهرامی هستم در مقطع کارشناسی ارشد معماری فارغ التحصیل شدم و از سال 2009 وارد کسب و کار طراحی داخلی و دکوراسیون شدم. در حوزه‌های مختلفی مثل طراحی داخلی محل کار (دفتر کار و فروشگاه)، طراحی نما، فروشگاه ملزومات دکوری، ساخت و اجرا، مقاله نویسی و ... فعالیت حرفه ای و نیمه حرفه ای داشتم. از سال 2011 تا به امروز به شکل تخصصی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون محل کار فعالیت می‌کنم. در این وبگاه در اوایل 2017 بنا شده و هدفم ارائه اطلاعات مقاله های روز و ناب در زمینه طراحی داخلی دفتر کار و فضاهای تجاری است. این فضا میتونه بستر مناسبی باشه تا تجربه ها و آموخته های خودم رو با تمامی علاقمندان به مباحث طراحی فضای کار به اشتراک بزارم .اگر شما نکته‌ای، نظری یا انتقاد سازنده‌ای در این خصوص داشته باشید با کمال میل استقبال می پذیرم، چون راز پیشرفت در هر کاری رو یادگیری و یاددادن میدونم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *