طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه (مغازه), طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه و مغازه کیف و کفش

فروشگاه کفش پلنگ با کنتراستی خیره کننده

فروشگاه کفش Panthers با کنتراستی خیره کننده .

فروشگاه کفش پلنگ بروکسل به عرضه کفش کتانی ، کفش ورزشی و به میزان محدود پوشاک اختصاص دارد واز معدود فروشگاه هایی در بلژیک هستند که منحصرا مدل نایک و آدیداس را  توزیع می کنند. یکی از صاحبان فروشگاه، از طرفداران بزرگ مایکل جردن است و او با این ایده که نام مستعار جردن: پلنگ سیاه است بفکر طراحی داخلی و نامگذاری به این سبک بوده است.

در ادامه لطفا با مهرازک همراه شوید تا با هم به بررسی طراحی داخلی فروشگاه کفش پرداخته و با جزییات طرح را از زبان تهیه کنندگان این مجموعه به همراه 11 عکس دیزاین کفش فروشی آشنا می شویم.

فروشگاه کفش کتانی

فروشگاه کفش کتانی

سومین شعبه فروشگاه کفش پلنگ ،با طراحی متفاوت

گروه طراحی داخلی مغازه گفتند:”برای سومین شعبه از فروشگاه کفش پلنگ در بلژیک می خواستم یک فروشگاه در سطح بالاتر از یگر شعب وبا یک مفهوم جدید و طراحی داخلی متفاوت طراحی گردد . فروشگاه در یک ساختمان زیبا قرن 20 نئو کلاسیک در بروکسل مرکزی به مساحت 36m² با یک پنجره بزرگ و درب ورودی مجزا به خیابان واقع شده است”.

لینک اینستاگرام: mehrazak_design

کفش ورزشی

کفش ورزشی

تنها مشکل این پروژه برای ایجاد برای طراحی داخلی فروشگاه ، کوچک بودن نمای شیشه ای جهت نمایش تعداد زیادی کفش بر روی یک سطح نسبتا کوچک بود. ایده ای که به عنوان راه حل مورد استفاده قرار گرفت ، ایجاد یک محیط که در آن شما احساس می کنید باید به دنبال یک شیء گرانبها مثلا مدل کفش خاص مورد نظرخود بگردید و برای جلب توجه عابرین از تضاد رنگ طلایی براق با قاب آنتیک مشکی مات بهره گرفته اند  که به فضا حسی از خاص بودن را به بازدیدکنندگان القا می کند .

طراحی فروشگاه کفش کتانی

طراحی فروشگاه کفش کتانی

طراحی فروشگاه کفش پلنگ به شکل یک معدن زیرزمینی

طراحی فروشگاه کفش پلنگ به شکل خاصی نشان دهنده یک معدن زیرزمینی با عناصر سنگ و فلز از طریق استفاده از تخته سه لا رنگ آمیزی سیاه و سفید جهت تاکید بر احساس منحصر به فرد بودن فضا است . باکس های تیره با ایده ای از صخره های طراحی شده به طوری کفش ها را می توان بر روی سطوح افقی آنها قرار داد.

طراحی خاص فروشگاه کفش

طراحی خاص فروشگاه کفش

فروشگاه کفش Panthers با کنتراستی خیره کننده .

فروشگاه کفش Panthers با کنتراستی خیره کننده .

صخره ها نیز جنبه عملکردی پیش بینی شده به طوری که بازدید کنندگان فروشگاه می توانند بر روی آنها نشسته ، استراحت کوتاهی داشته و یا مدل های کفش را امتحان کنند. عنصر خاص برجسته سنگ مرکزی با شکل مدور و پویای خود کلید فضای گردش در فروشگاه کفش پلنگ است ، پوشش دیوار انتهایی (روبروی ورودی) از جنس برنج بوده که انعکاس زیبایی از فضای فروشگاه کفش پلنگ را به وجود آورده و به همراه آرم پلنگ نصب شده روی آن و به وضوح از خارج فروشگاه قابل مشاهده است.

فروشگاه کفش پلنگ

فروشگاه کفش پلنگ

و در پایان …

ما به دنبال گسترش بهبود و نوآوری در کار خود هستیم. معتقدیم که باید در صدر صنعت خود قرار بگیریم و همواره با همکاری با بهترین مشاغل و همکاری با بهترین طراحان داخلی در اطراف خود به صورت فعالانه در انجام وظیفه خود گام بر میداریم. ما همواره در تلاش هستیم بهترین نمونه کار ها را ارائه دهیم و به سطح دانش خود بیفزاییم.

این روند به ما کمک می‌کند تا عمیق تر مسائل را بررسی کنیم و جزئیات بیشتری را باز نماییم تا به شما بازدید کنندگان عزیز کمک نماییم بهتر برای انتخاب خود تصمیم گیری نمایید.

لطفا با ارائه نظر خود درباره مطلب طراحی فروشگاه کفش ما را در بهبود و بالا بردن عملکردمان یاری فرمایید.

این مهم است که فروشگاه شما با فن آوری های نو و به خوبی و با همکاری متخصصان توسعه داده شود . مهرازک می تواند به شما کمک کند تا با طراحی مناسب و بهینه یک فروشگاه ایده آل ایجاد کنید و به خواسته ها و استاندارهای لازم در طراحی داخلی را به دست بیاورید. با ما تماس بگیرید.

عکاسی توسط Matteo Rossi

بروکسل – بلژیک. توسط Joshua Florquin معماران

دیزاین کفش فروشی

دیزاین کفش فروشی

کفش کتانی

کفش کتانی

دکوراسیون کفش فروشی

دکوراسیون کفش فروشی

طراحی کفش فروشی

طراحی کفش فروشی

 

author-avatar

درباره حامد بهرامی

حامد بهرامی هستم در مقطع کارشناسی ارشد معماری فارغ التحصیل شدم و از سال 2009 وارد کسب و کار طراحی داخلی و دکوراسیون شدم. در حوزه‌های مختلفی مثل طراحی داخلی محل کار (دفتر کار و فروشگاه)، طراحی نما، فروشگاه ملزومات دکوری، ساخت و اجرا، مقاله نویسی و ... فعالیت حرفه ای و نیمه حرفه ای داشتم. از سال 2011 تا به امروز به شکل تخصصی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون محل کار فعالیت می‌کنم. در این وبگاه در اوایل 2017 بنا شده و هدفم ارائه اطلاعات مقاله های روز و ناب در زمینه طراحی داخلی دفتر کار و فضاهای تجاری است. این فضا میتونه بستر مناسبی باشه تا تجربه ها و آموخته های خودم رو با تمامی علاقمندان به مباحث طراحی فضای کار به اشتراک بزارم .اگر شما نکته‌ای، نظری یا انتقاد سازنده‌ای در این خصوص داشته باشید با کمال میل استقبال می پذیرم، چون راز پیشرفت در هر کاری رو یادگیری و یاددادن میدونم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *