طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه و مغازه پوشاک و لباس, طراحی ها و مد

نمایشگاه پوشاک زنانه

نمایشگاه پوشاک زنانه

نمایشگاه پوشاک زنانه و این قبیل کسب و کارها  که در صنعت مد فعالیت دارند در طول زمان همواره با گرایش ها با رفتار مصرف کنندگان ارتباط بسیار نزدیکی داشته و در حال تحول دائمی است. مفهوم طراحی داخلی فروشگاه پوشاک زنانه با حس و حالی از آوردن محیط خانه در محل کار و یا محیط تجاری شکل گرفته است. در این پروژه ما تلاش کردیم با استفاده از عناصر طبیعی در کنار متریال هایی که همواره مورد استفاده قرار می‌گرفتند در این پروژه به کار ببریم. این روند در این پروه به ما کمک می کند تا علتی بر ایجاد راحتی در این محل کار شود و مشتری را از طریق بهره گیری از احساسات و شرایط عاطفی خوشحال تر می کنند. در ادامه این فرایند می بینیم که یک تجربه خرید لذت بخش برای مشتری چگونه پیش بینی، برنامه ریزی و فراهم شده است.

لینک اینستاگرام: mehrazak_design

نمایشگاه پوشاک زنانه

نمایشگاه پوشاک زنانه

طراحی دکوراسیون منحصر به فرد نمایشگاه پوشاک زنانه

داستان ها، ارزش ها و خاطرات می توانند با هر شخصی و به یک نوعی ارتباط برقرار کنند. ایده ها می توانند زمینه ایجاد یک دکوراسیون منحصر به فرد دقیق و در کنار طراحی خلاقانه را با جزئیات کامل در هر بخش را به ارمغان بیاورد. برای طراحی نمای خارجی فروشگاه از آجر و با رنگ گرم استفاده شده است.

پلان فروشگاه حالت ال شکل دارد و از طریق ایجاد دو ویترین مختلف که یکی از آنها در طبقه همکف و بالا عمود برهم ایجاد می شود. در بالای ویترین فروشگاه از یک تابلو چوبی و یک جلوه ای از نور و سایه ایجاد شده و یک منظره بی بدلیل را به فضای داخلی این فروشگاه می بخشد.

طراحی دکوراسیون پوشاک زنانه

طراحی دکوراسیون پوشاک زنانه

جزییات طرح

در فضای داخلی از سیمان به عنوان چسباننده اصلی در دیوارهای آجری صورت اکسپوز بدون رنگ آمیزی استفاده شده است ست. استفاده از آجر و سیمان با بهره گیری از چوب و استفاده محدود از آینه فضای داخلی فروشگاه به قالب اصلی خود دست یافته است. چوب لباسی و قفسه های پارچه ساخته شده با استیل در مجاورت با میزهای چوبی محکم کنتراست جالبی را در فضای داخلی ایجاد کرده است.

متریال های نورپردازی به وفور در این فروشگاه پیش بینی شده اند تا بازتاب ها و جلوه های نوری متفاوتی را در فضای فروشگاه به وجود بیاورند. نوپردازی یکی از برترین شاخصه های در طراحی داخلی این نمایشگاه پوشاک زنانه به شمار می رود.

دیزاین پوشاک زنانه

دیزاین پوشاک زنانه

کف فضای فروشگاه

در کف نمایشگاه پوشاک زنانه از چوب های فراوری شده استفاده شده است. استفاده از تابلوهای تزیینی در کنار فرش و پرده های پارچه ای جهت تقویت هویت و راحتی فضای داخلی فروشگاه که در امتداد ایجاد یک خانه در محل کار تشکیل می‌دهد را فراهم نموده است. طبقه بالای فضای داخلی فروشگاه به بخش مد اختصاص داده شده است.

این فضای متفاوت همانند باغی زیبا طراحی شده که می توانید در این فضا مقداری چای و یا ناهار میل نمایید. در طراحی داخلی این فروشگاه از رنگ ها بافت ها و عناصر دکوراسیون و متریال طبیعی به وفور استفاده شده که جنبه‌های انسانی بودن را در کنار ساده بودن را  از نظر عاطفی تقویت می کند.

منبع این مطلب: archdaily

طراحی داخلی پوشاک زنانه

طراحی داخلی پوشاک زنانه

طراحی لباس فروشی زنانه

طراحی لباس فروشی زنانه

طراحی اتاق پرو

طراحی اتاق پرو

طراحی پلان فروشگاه لباس

طراحی پلان فروشگاه لباس

طراحی نقشه فروشگاه لباس

طراحی نقشه فروشگاه لباس

author-avatar

درباره حامد بهرامی

حامد بهرامی هستم در مقطع کارشناسی ارشد معماری فارغ التحصیل شدم و از سال 2009 وارد کسب و کار طراحی داخلی و دکوراسیون شدم. در حوزه‌های مختلفی مثل طراحی داخلی محل کار (دفتر کار و فروشگاه)، طراحی نما، فروشگاه ملزومات دکوری، ساخت و اجرا، مقاله نویسی و ... فعالیت حرفه ای و نیمه حرفه ای داشتم. از سال 2011 تا به امروز به شکل تخصصی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون محل کار فعالیت می‌کنم. در این وبگاه در اوایل 2017 بنا شده و هدفم ارائه اطلاعات مقاله های روز و ناب در زمینه طراحی داخلی دفتر کار و فضاهای تجاری است. این فضا میتونه بستر مناسبی باشه تا تجربه ها و آموخته های خودم رو با تمامی علاقمندان به مباحث طراحی فضای کار به اشتراک بزارم .اگر شما نکته‌ای، نظری یا انتقاد سازنده‌ای در این خصوص داشته باشید با کمال میل استقبال می پذیرم، چون راز پیشرفت در هر کاری رو یادگیری و یاددادن میدونم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *